Nest Bank API

Informacje

< Lista informacji

03. Statusy aplikacji i środowiska

Aplikacja może mieć status :

SANDBOX – aplikacja działa wyłącznie na środowisku testowym
BETA – aplikacja działa na środowisku produkcyjnym ale dostęp do niej ma wyłącznie Partner i jego pracownicy – przedstawiciele,
PUBLIC – aplikacja dostępna jest dla wszystkich klientów Nest Banku.

Inicjalnie każda aplikacja ma status SANDBOX. Aby uzyskać dostęp do środowiska testowego Partner musi mieć rachunek w Nest Banku. Po otrzymaniu zgłoszenia  Bank przygotowuje dostęp do środowiska testowego - aplikacja jest testowana przez Partnera w sandboxie, do momentu zgłoszenia przez Partnera gotowości do przejścia na wyższe środowiska. Przejście do statusu BETA oraz PUBLIC wymaga weryfikacji aplikacji przez Bank. Od statusu BETA wymagane jest podpisanie Umowy o współpracy.

Środowisko testowe (sandbox)
Środowisko testowe dostępne jest pod adresem: https://nestapi-sandbox.nestbank.pl. Dostęp do sandboxa otrzymujesz rejestrując aplikację. W ramach sandboxa dostajesz testowego „klienta banku” z testowym kontem i zestaw uprawnień.  Sandbox umożliwia testowanie zarówno z perspektywy Partnera jak i Klienta, umożliwiając wykonywanie parowania Aplikacji z kontem i autoryzacje operacji, tak jakby wykonywał je Klient.

Środowisko produkcyjne (beta i public)
Środowisko produkcyjne dostępne jest pod adresem: https://nestapi-public.nestbank.pl. W środowisku tym działają aplikacje w statusie BETA i PUBLIC. Dostęp do środowiska produkcyjnego otrzymasz po weryfikacji aplikacji przez bank i podpisaniu Umowy o współpracy.

Róbmy razem bank.

Wypełnij formularz >